Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 grudnia 2016

Koktajl z kawy zbożowej i owsianki z kardamonem...


Śniadanie. Każdy powinien je zjeść przed wyjściem do pracy, szkoły czy gdziekolwiek.
Przez wiele lat moim śniadaniem była tylko kawa, podwójna dawka espresso.
Z czasem tą pierwszą kawę zamieniłam na kawę zbożową, a śniadania bardzo opornie wprowadzałam.
Teraz przed kawą staram się spożyć coś bardziej wartościowego.
Czasem wyciągam z lodówki kefir i pije go w biegu, a czasem mam czas żeby zmiksować pożywne śniadanie.
Te zdrowe też może być o smaku kawy. Kawy zbożowej.
Wstaję i parzę Inkę z orkiszem. Zalewam jeszcze ciepłą kawą owsiane płatki i idę suszyć włosy.
Dodaję resztę składników, miksuję i koloruję twarz odrobiną różu i maskary popijając śniadanie :)






Składniki :

2 banan, 6 łyżek płatków owsianych, 2 torebki Kawy Inka z orkiszem
200 ml mleka krowiego lub roślinnego, 
 1 łyżeczka nasion chia, szczypta kardamonu, 2 łyżki domowej granoli







Przygotowanie
Kawę Inkę zalej wrzątkiem w małej filiżance. Jeszcze ciepłą kawa zalej płatki owsiane. 
Poczekaj kilka minut aż płatki zmiękną. Umieść je w mikserze.
Dodaj 1 banana, mleko, chia i kardamon. Zmiksuj. Koktajl przelej do szklanki. 
Drugiego banana pokrój w plastry, ułóż na wierzchu napoju. Posyp ulubioną domową granolą lub bakaliami.






Pyszny, gęsty i bardzo zdrowy koktajl. 
Na kilka godzin zapewni Ci odpowiednią dawkę energii.








 
Smacznego !
Maja ♥ 



3 komentarze:

Blendman pisze...

Bardzo fajny pomysł. W sumie nigdy nie wykorzystywałem kawy zbożowej inaczej niż to jest podane na opakowaniu. Dzięki :)

Maja Bryning Mazgaj pisze...

Mam jeszcze pudding chia ze ''zbożówką'' i lody ze zbożowej kawy, które czekają na sesje w zamrażalniku :)
Pozdrawiam

Felicja pisze...

Co za pyszności i piękne fotografie!! :)